Todella ihana ilma!Meidän grillissä paistui Wilhelmin Grillibalkan ja Kasvisgallerian Marinoidut kasvikset.

lauantai, 24. toukokuu 2008
Todella ihana ilma!
Kuusikymppisen naisen kokkailua Etelä-Pohjanmaalta käsin. Ruokapöydän ääressä istuu myös aviomies.
kropsuaevaana(at)gmail.com
Kommentit